LG F4J5TN3W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4J5TN3W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

marjan 28-01-2019

geen aanrader

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Je kan van tevoren niet zien hoelang een was duurt. Ik heb al meerdere keren gehad dat de machine tot mijn grote schrik meer dan 5 uur stond te draaien. Slechte handleiding. Ik kan niet vinden hoe ik een kookwas kan draaien. De programma`s vind ik slecht omschreven. Je kan een app downloaden op een Android telefoon en hiermee programma`s toevoegen maar ik vind dit niet echt van meerwaarde. Ook vind ik de was er nog behoorlijk nat uitkomen. Positief aan de maschine is dat hij stil is. Maar dat is dan ook het enige positieve eat ik op kan noemen helaas

Pluspunten

• stil

Minpunten

• absurd lange wasprogramma`s
  • slecthte handleiding
  • was is te nat als het eruit komt
  • geen kookwas

IEPR 27-09-2017

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Fijne machine met lekker grote trommel- het belangrijkste is natuurlijk dat tot nu toe alles er netjes schoon uit komt. Een paar kleine minpunten: weegsysteem lijkt soms wat willekeurig (en is bovendien onhandig met de planning, soms duurt een was ineens buitenproportioneel lang), en bij 1400 toeren centrifuge vind ik hem wel erg luidruchtig.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Veel menukeuzes
  • Meeste programma's duren niet al te lang
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Weegfunctie onhandig
  • 1400 toeren centrifuge vrij luid

iepr 17-08-2017

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Prima machine: veel menukeuzes, lekker grote trommel en was komt er iedere keer goed schoon uit. Ik vind het ook belangrijk dat hij behoorlijk energiezuinig is. Bij 1400 toeren centrifugeren staat wel het hele huis te schudden dus die gebruik ik niet zo vaak. Weegsensor vind ik minder handig: soms duurt een programma onverwacht onzettend lang en moet je al de deur uit voordat de was klaar is.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Grote trommel
  • Energiezuinig

Minpunten

• Onverwacht lange programma's vanwege weegsensor

Josh Smith 03-08-2017

Nice machine!

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Having moved around to a few places which were furnished, I've used quite a few different washing machines. The LG F4J5TN3W stands up well against the better machines that I've used recently. It's capacity is good, and has a number of running cycles, which allow you to really select the appropriate wash for your needs.
Some of the other machines I used damaged my clothes (on a number of occasions) and this seems to have stopped since switching to this machine, which is a definite plus.
A few things which are down sides: It has some settings which don't provide you with a time estimate, until after you've turned it on. I'm not sure why this is, I assume it's trying to first figure out the weight/volume of clothes you have in there - therefore how much time to wash. Which is cool in a way, but frustrating too. The other is the spin cycle! It can sound like a plane is taking off. Maybe it's because I have the washing machine in the house this time, not outside - but at times I'm quite paranoid when doing a late wash, what the neighbours must be thinking.

Other than that, it's a great machine - very modern and very capable.

Pluspunten

• Lots of settings
  • Modern screen
  • Seems to be quite efficient

Minpunten

• The spin cycle is loud.

Babette 03-08-2017

Duidelijk scherm

Gebruiksvriendelijke wasmachine,
De programma's zijn duidelijk en het is erg prettig dat je tijdens het programma nog was kunt toe voegen!
Ook is het erg prettig dat het een grote trommel is zodat je in een keer veel kunt wassen.
De wasmachiene is ook vrij stil dus s nachts wassen is geen probleem.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Stil

Diaantjuh78 19-07-2017

Energiezuinige en stille wasmachine van LG!!

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Ik heb de wasmachine nu een aantal weken in gebruik en ben heel enthousiast over deze machine!!
Hoe fijn is de grote hoeveelheid was die je in 1x kunt wassen, een energiezuinige wasmachine en vooral een heel stille wasmachine! Toen ik de machine net in gebruik had ben ik zelfs een paar keer gaan kijken of hij nog wel draaide, zo stil is deze machine. Wat ik ook heel fijn vind is dat de machine voor je denkt. Hij weegt!! de hoeveelheid was en past daar het water en energie gebruik op aan. Er zijn veel verschillende programma's en je kunt er zelfs zelf nog programma's aan toevoegen. Ook het gebruik via de app is super! Ik heb de viskleding en slaapzak van mijn vriend erin gewasse, hondendekens en onze dekbedden. En alles past erin en komt er schoon uit. En als de machine te zwaar beladen is geeft hij dit aan! Kortom, voor mij geen andere machine meer dan deze LG!!!

Pluspunten

• energiezuining
  • heel stil
  • veel porgramma's
  • grote vulopening
  • 12 kg!!!

Deem1972 11-07-2017

Aanrader, het maakt het dagelijkse klusje zoveel makkelijker

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Wauw wat een geruisloze wasmachine. Met een groot gezin is deze LG met grote wastrommel een echte aanrader. Diverse programma's staan standaard in het menu, zit het gewenste programma er niet tussen, kun je deze met een simpele app op de telefoon downloaden. Je houdt de telefoon tegen de wasmachine en klaar :) Wat ik ook echt handig vind is dat je het wasmachineprogramma kan onderbreken, je hoeft dan geen minuten te wachten voordat hij van de beveiliging afspringt. Ideaal voor dat ene vergeten kledingstuk. Wat mij echt verbaasde was hoe droog de was er weer uitkomt, scheelt weer mooi in de uren dat de droger draait. Kortom een echte aanrader!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Diverse toe te voegen programma's
  • Grote trommel
  • Super centrifuge

Diaantje78 21-06-2017

Super stille wasmachine!

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Mijn oude wasmachine was echt wel aan vervanging toe en sinds kort dus deze LG in gebruik. Voor mij was de 8kg wasgoed en een stille machine doorslaggevend om voor deze machine te kiezen. Ik ben dan ook erg tevreden over de machine. Zoals beloofd is deze echt heel stil en kan ik zelfs weer s'nachts wassen zonder dat we er allemaal wakker van worden. Het touchscreen is erg handig en makkelijk te bedienen. Veel mogelijkheden in de was programma's en het kunnen toevoegen van was terwijl het programma al is gestart is helemaal handig! Wat ik ook erg handig vind is dat je het programma trommel reinigen kunt kiezen. Dit omdat onze hondendekens er ook in gaan en ik het niet prettig vind als de andere was daarna naar hond ruikt. Werkt echt super! Kortom, tot nu toe super tevreden!

Moontje1973 18-06-2017

LG F4J5TN3W wat een aanrader :)

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Met een groot gezin van 6 kids in de leeftijd van een tweeling van 4 maanden tot aan een zoon van 20 jaar, is de inhoud van mijn wasmand redelijk gevarieerd, laat staan knettervol.
Ik wou dat ik deze moderne LG eerder had aangeschaft. In een paar woorden: grote trommel van 8 kg, goed was resultaat, helder display en vooral geluidloos. Met een app die je zet op je telefoon kun je zelfs nog programma's zelf samenstellen, super easy en zeer handig. Lijkt mij, helemaal voor de prijs van de LG, een zeer goede deal. Ik wil iig niet meer anders.

Pluspunten

• Grote trommel van 8 kg
  • Geluidloos
  • Handig en eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Géén

Willy 30-03-2017

Zeer stil en grote opening

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Ik heb de machine nu enkele weken in huis en heb gemerkt dat hij echt stil is dus zeer geschikt voor een appartement. De grote opening is ook zeer fijn met het vullen. Enkele min munten heb ik echter ook. De duur van een van een wasje vind ik extreem lang ten opzicht van mijn vorige machine. Wat lastig is dat je de duur van de was bepaald wordt na weging en pas na de keuze beschikbaar wordt en je dan niet meer kunt gaan voor de snelle variant. Dan moet je alles weer uitladen omzetten en weer starten Een speciaal wol programma hebben we niet kunnen vinden

Pluspunten

• Stil
  • Grote opening

Minpunten

• Snelheid wassen

Melvin 27-03-2017

Luxe

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Na 9 jaren onze wasmachine gebruikt te hebben, nu een week deze LG wasmachine kunnen bemachtigen.
Hij is erg gebruiksvriendelijk en straalt een luxe design uit. De touch-display is erg overzichtelijk en geeft per wasprogramma duidelijk de data weer. Handmatig kan men aanvullende keuzes aangeven zoals oa tijdsbesparing of spoelen een extra item toevoegen. Tussentijds een wasgoed toevoegen is natuurlijk erg inventief. In vergelijking tot mijn oude wasmachine ga ik van een 5kg trommel naar een 8kg trommel... erg prettig. Mijn wasgoed ruikt wederom weer fris en fruitig. Deze wasmachine is in een woord geweldig; hij is geruisloos en zelfs in de nachtelijke uren kan men een speciaal wasprogramma kiezen.

Pluspunten

• grote trommel
  • touch-display
  • stil
  • erg zuinig(A+++)
  • tussentijds toevoegen wasgoed

Geert Jan 34 23-03-2017

Technisch hoogstandje als wasmachine

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

we hebben nu circa 1 week gebruik gemaakt van de LG wasmachine. De bediening vraag eerst even wat aandacht maar als je er een keer mee bezig bent daagt hij je uit om steeds meer mogelijkheden te ontdekken. De was komt er schoon en redelijk droog uit. Wij zijn tot nu toe heel erg tevreden over onze aankoop.

Pluspunten

• grote deur
  • stille machine
  • te koppelen met je telefoon

Minpunten

• bediening voor ouderen iets te moeilijk

Jeffrey 19-03-2017

Ideale toevoeging aan een druk huishouden

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Na 10 jaar gebruik te hebben kunnen maken van onze oude wasmachine was het toch eens tijd om een nieuw exemplaar aan te schaffen. De oude wasmachine begon aardig wat kuren te vertonen en was echt aan vervanging toe. Wij waren op zoek naar een exemplaar dat minimaal 6 kg wasgoed kon verwerken en die aanzienlijker stiller zou zijn dan onze vorige wasmachine. Op advies van de expert hebben wij gekozen voor de LG F4J5TN3W. Al na de eerste wasbeurt waren wij erg verrast van de mogelijkheden die het apparaat te bieden heeft. Uiteraard hebben we gelijk de proef op de som genomen en het maximale gewicht aan wasgoed gewassen en met een geweldig wasresultaat. Het apparaat is makkelijk in gebruik en je kan zelfs het programma onderbreken om nog snel wat wasgoed toe te voegen. En wat is hij stil zeg. We hebben absoluut geen last van geluid. Hij is ook snel in het afhandelen van de programma's. Al met al een geweldige keuze en zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Laadvermogen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Heeft misschien een wat dikke deur

Kimberley 18-03-2017

Voor de grote was!

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

De LG wasmachine is zeer gebruiksvriendelijk, zuinig (A+++) en daarbij heeft de wasmachine een mooi design. Hij geeft duidelijk aan op welk wasprogramma je 'staat' en het touchscreen gedeelte laat duidelijk met blauwe verlichting zien op hoeveel graden het programma op dat moment staat. Op ditzelfde touchscreen gedeelte kan je programma aanvullende keuzes maken zoals tijdsbesparing, intensief wassen, het einde uitstellen, spoelen en een item toevoegen. Dit laatste vond ik persoonlijk erg handig, omdat ik geregeld een stuk wasgoed vergeet en dan de machine al heb draaien. Nu kan ik alsnog het wasgoed bijvoegen. De wasmachine kan 8kg wasgoed in 1x wassen, erg makkelijk met een baby in huis. Sommige wasprogramma's duren wel erg lang, na mijn mening. De slimme machine weegt mijn wasgoed en koppelt hier dan zelf een tijd aan, alleen 1 was die dik 3,5 uur bezig is, vond ik persoonlijk erg lang. Dit is dan wel zonder de knop tijdsbesparing. Mijn wasgoed er weer fris uit, welk programma je ook neemt. Ook het wasgoed van onze hond (korte kleine haartjes, die overal in gaan zitten), wordt schoon.

Samengevat is het een prima wasmachine, die duidelijk en gebruiksvriendelijk is!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Design - touchscreen
  • Schoon en fris wasgoed

Minpunten

• Krijgt de hondengeur niet uit het wasgoed

linda0478 18-03-2017

Denkende vriend

Geschreven voor: LG F4J5TN3W

Voor mij is wassen erg belangrijk. Niet omdat ik het zo leuk vind maar omdat mijn 3 kids het leuk vinden om mijn wasmand te blijven vullen. Mijn man vond het daarom wel slim om deze keer te kiezen voor een machine waar meer was in kan. Dat is met de mooie LG wel gelukt. Ik ben van 5 wassen in de week naar 3 wassen in de week gegaan. Verder ben ik heel erg te spreken over deze mooie wasmachine, hij is echt heel zuinig en super slim. Hij doet het meeste denkwerk wel voor mij. Maar hoe dan ook ik ben nog steeds de baas en al ik vind dat hij na de weging, ja hij weegt de was eerst ;-) , de tijd te lang vind dan druk ik op het mooie tijd besparings knopje en hoppa de tijd verminderd. Ook mijn dochter heeft het knopje ontdekt waar je de machine even kunt stoppen en nog een wasstuk kunt toevoegen. Hij heeft hele leuke snufjes. Zo hebben ik ook een app op mijn telefoon waarmee hij extra programma's naar je wasmachine download. Allemaal heel simpel zonder al die moeilijke dingen. Want ik hou van simpel en makkelijk. En nog iets....als je hem aanzet dan staat hij ook echt aan. Hij is zo stil dat ik de eerste keer steeds terug ging omdat ik niets hoorde. Laat staan snachts. Dan horen wij enkelt even dat hij water pakt.

Pluspunten

• super zuinig
  • makkelijk in gebruik
  • mega stil
  • touchescreen
  • grote vul mond